وبلاگ یوکا

والمارت لوگوی خود را بعد از ۲۰ سال تازه کرد

والمارت لوگوی خود را بعد از ۲۰ سال تازه کرد

فروشگاه زنجیره‌ای والمارت پس از ۲۰ سال با هدف مدرن‌تر نشان دادن این برند، لوگوی خود را تغییر داده است. به گزارش دی‌ام برد، فروشگاه زنجیره‌ای والمارت تصمیم گرفته است که بعد از ۲۰ سال لوگوی معروف خود را اندکی تغییر بدهد. در این تغییرات نوشته آبی رنگ والمارت و…

- اندازه متن +

فروشگاه زنجیره‌ای والمارت پس از ۲۰ سال با هدف مدرن‌تر نشان دادن این برند، لوگوی خود را تغییر داده است.

به گزارش دی‌ام برد، فروشگاه زنجیره‌ای والمارت تصمیم گرفته است که بعد از ۲۰ سال لوگوی معروف خود را اندکی تغییر بدهد. در این تغییرات نوشته آبی رنگ والمارت و لوگوی زرد رنگ آن  اندکی پررنگ‌تر و فونت آن درشت‌تر شده است؛ تغییری که شاید برای عموم مردم آنچنان قابل تشخیص نباشد.

والمارت لوگوی خود را بعد از ۲۰ سال تازه کرد 1

ویلیام وایت، معاون ارشد و مدیر ارشد بازاریابی والمارت ایالات متحده در گفت‌وگو با رسانه‌ها اشاره کرده است که هدف از این تغییرات تازه مدرن‌تر نشان دادن برند والمارت است.

درباره نویسنده

تحریریه

کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی - بازاریابی هستم و علاوه بر دنیای جذاب مارکتینگ به برنامه نویسی وب هم بسیار علاقمند هستم.

نظر شما در مورد این مطلب چیه؟

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *