وبلاگ یوکا

گوشتیران با هدف دوستانه‌تر شدن، هویت بصری خود را تازه کرد

گوشتیران با هدف دوستانه‌تر شدن، هویت بصری خود را تازه کرد

برند تولید‌کننده فرآورده‌های گوشتی گوشتیران، با هدف حفظ هویت برند و هماهنگی با نیازهای امروز از هویت بصری جدید خود رونمایی کرد. این برند تلاش کرده تا در تغییرات تازه خود مدرن‌تر و کارآمدتر باشد و به سمت دوستانه‌تر بودن حرکت کند. در این فرایند، اسلوگان گوشتیران نیز از «اولین…

- اندازه متن +

برند تولید‌کننده فرآورده‌های گوشتی گوشتیران، با هدف حفظ هویت برند و هماهنگی با نیازهای امروز از هویت بصری جدید خود رونمایی کرد. این برند تلاش کرده تا در تغییرات تازه خود مدرن‌تر و کارآمدتر باشد و به سمت دوستانه‌تر بودن حرکت کند. در این فرایند، اسلوگان گوشتیران نیز از «اولین در قدمت، بهترین در کیفیت» به «یک قرن خوشمزگی» تغییر کرده تا ساده‌تر باشد.

در این تغییرات تازه، اطلاعاتی منتشر شده که نشان می‌دهد گوشتیران تلاش کرده تا در لوگوی جدید خود، برای انتقال بهتر حس دوستانه و هماهنگی بیشتر با تایپ‌مارک، اصلاحات هندسی انجام داده و گوشه‌ها را نرم‌تر کند.

گوشتیران با هدف دوستانه‌تر شدن، هویت بصری خود را تازه کرد 1

در لوگوی جدید تناسبات نیز اصلاح شده است و استروک طلایی دور لوگو با هدف‌ ساده‌سازی و کاربرد بهتر، جای خود را به لاین سفیدرنگی داده است.

گوشتیران با هدف دوستانه‌تر شدن، هویت بصری خود را تازه کرد 2

براساس اعلام گوشتیران، تاریخ تاسیس و شکل گاو روی لوگو نیز با حفظ جزئیات کوچکتر شده‌اند.

گوشتیران با هدف دوستانه‌تر شدن، هویت بصری خود را تازه کرد 3

همچنین در تایپ مارک سعی شده که ضمن حفظ هویت قبلی به اصلاح زاویه قلم برای منظم کردن و قاعده پذیر بودن تایپ مارک، اصلاح فاصله بین دندانه‌ها برای خوانش بهتر و هماهنگ سازی نقاط از دایره به دستنویس به منظور خوانایی بهتر در اندازه‌های مختلف و چشم نوازی بیشتر صورت بگیرد.

 

گوشتیران با هدف دوستانه‌تر شدن، هویت بصری خود را تازه کرد 4

منبع: جمع اوری خودکار از دی ام برد مدیا

درباره نویسنده

تحریریه

ربات جمع آوری مطالب وبسایت های مرتبط با حوزه کسب و کار، این ربات با حفظ حق کپی‌رایت و لینک به منبع اصلی، مطالب در مجله یوکا منتشر می‌شود.

نظر شما در مورد این مطلب چیه؟

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *