وبلاگ یوکا

اینستاگرام از قابلیت خلاصه ماهانه عملکرد برای تولیدکنندگان محتوا رونمایی کرد

اینستاگرام از قابلیت خلاصه ماهانه عملکرد برای تولیدکنندگان محتوا رونمایی کرد

اینستاگرام باهدف کمک به تولیدکنندگان محتوا، قابلیت جدیدی را آزمایش می‌کند که به آن‌ها امکان می‌دهد عملکرد ماهانه صفحه خود را در قالبی خلاصه مرور کنند. اینستاگرام امیدوار است که این بتواند تحلیل داده‌ها و بهبود استراتژی محتوایی را برای کاربران اینستاگرام آسان‌تر کند. به گزارش دی‌ام برد، اینستاگرام با…

- اندازه متن +

اینستاگرام باهدف کمک به تولیدکنندگان محتوا، قابلیت جدیدی را آزمایش می‌کند که به آن‌ها امکان می‌دهد عملکرد ماهانه صفحه خود را در قالبی خلاصه مرور کنند. اینستاگرام امیدوار است که این بتواند تحلیل داده‌ها و بهبود استراتژی محتوایی را برای کاربران اینستاگرام آسان‌تر کند.

به گزارش دی‌ام برد، اینستاگرام با ارسال نوتیفیکیشن، برخی سازندگان محتوا را به مشاهده گزارشی از اطلاعات مربوط به فعالیت‌شان در یک بازه یک ماهه دعوت کرده است. این گزارش در قالب صفحاتی مشابه استوری نمایش داده می‌شود و دیدی جامع از عملکرد پیج ارائه می‌دهد.

در این گزارش ماهانه، اینستاگرام تلاش کرده تا اطلاعات متنوعی مانند مجموع بازدید ریل‌ها و پست‌ها همراه با درصد تغییر نسبت به ماه قبل، میزان بازدید از کاربران غیرفالوور، نکات کاربردی درباره فعالیت‌ها و پیشنهاداتی برای بهبود عملکرد، معرفی محتواهای برتر ماه و اطلاعات مقایسه‌ای بازدیدها را به تولید‌کنندگان محتوا ارائه بدهد. علاوه بر این، گزارش شامل نکات مفیدی درباره ساعات اوج فعالیت مخاطبان و راهکارهایی برای بهبود فرآیند تولید محتواست.

اینستاگرام از قابلیت خلاصه ماهانه عملکرد برای تولیدکنندگان محتوا رونمایی کرد 1

این ویژگی می‌تواند برای افرادی که اینستاگرام را کانال اصلی بازاریابی خود قرار داده‌اند، بسیار ارزشمند باشد. گرچه این اطلاعات همواره در بخش Insights اپلیکیشن قابل دسترسی بوده، بسیاری از کاربران به‌طور منظم به آن سر نمی‌زنند. یادآوری ماهانه می‌تواند این داده‌ها را در اولویت قرار دهد و آگاهی شما از وضعیت پروفایل را افزایش دهد.

مزیت اصلی این قابلیت، ارائه اطلاعات سفارشی درباره زمان‌های فعالیت مخاطبان است. مشکل گزارش‌های عمومی“best times” این است که نتایج هر پیج منحصربه‌فرد است، زیرا هر پروفایل مخاطبان خاص خود را دارد. بنابراین، دریافت اطلاعات اختصاصی درباره مخاطبان خودتان می‌تواند به برنامه‌ریزی دقیق‌تر و هدایت فعالیت‌های اینستاگرامی در مسیر درست کمک کند.

اینستاگرام از قابلیت خلاصه ماهانه عملکرد برای تولیدکنندگان محتوا رونمایی کرد 2

هرچند این قابلیت تحول جدیدی به نظر نمی‌رسد (چون این داده‌ها قبلاً هم در بخش تحلیلی اپلیکیشن موجود بوده)، اما یادآوری مفیدی است که از طریق نوتیفیکیشن ارائه می‌شود و به تمرکز بر محتوای موفق و تقویت حضور در اینستاگرام کمک می‌کند.

منبع: جمع اوری خودکار از دی ام برد مدیا

درباره نویسنده

تحریریه

ربات جمع آوری مطالب وبسایت های مرتبط با حوزه کسب و کار، این ربات با حفظ حق کپی‌رایت و لینک به منبع اصلی، مطالب در مجله یوکا منتشر می‌شود.

نظر شما در مورد این مطلب چیه؟

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *