برند پمینا از محصول جدید خود، سوسیس سوخاری، با هدف ارائه تجربهای جدید در دستهبندی محصولات سوخاری رونمایی کرد.
به گزارش دیام برد و به نقل از روابطعمومی پمینا، پریسا وفا، مدیر محصول کتگوری محصولات سوخاری و اسنک پمینا، در رابطه با این محصول گفت: «سوسیس سوخاری نتیجه یک فرآیند تحقیقاتی دقیق بر اساس سبک زندگی و نیاز مشتریان و مصرف کنندگان است. تولید این محصول به گونهای طراحی شده است که با حفظ نهایت کیفیت و طعم آن از تولید تا فرآیند انجماد، بتواند طعمی با کیفیت و با ارزش غذایی مناسب را برای مشتریان، مصرف کنندگان و نسل جوانی که به دنبال غذای سالم و با کیفیت هستند فراهم کند.»
این برند در محتوایی که در اختیار دیام برد قرار داده است، طعم منحصر به فرد، سهولت و آسانی استفاده از محصول و انحصاری بودن آن را از ویژگیهای سوسیس سوخاری پمینا دانسته است.
وفا در ادامه با اشاره به اینکه فرآیند توسعه این محصول بر پایه تحقیقات جامع بازار و تحلیل رفتار مصرفکنندگان صورت گرفته است، اشاره کرده است: «در طراحی و توسعه سوسیس سوخاری، تلاش کردیم به دو هدف اصلی برسیم؛ ایجاد محصولی باکیفیت و خوشطعم از برند پمینا و افزایش نفوذ در بازار غذاهای آماده و نیمهآماده. بررسیهای دقیق رفتار مصرفکنندگان و تحلیل روندهای بازار، ما را به سمت تولید محصولی هدایت کرد علاوه بر سهولت مصرف، تجربهای متفاوت و ماندگار ارائه میدهد.»
او افزود: «عرضه سوسیس سوخاری بخشی از استراتژی کلان ما برای گسترش سبد محصولات سوخاری است. هدف ما این است که در کنار ارائه طعم و کیفیت بینظیر، به تقاضای روزافزون مصرفکنندگان در بازار غذاهای سریع و آماده پاسخ دهیم. این محصول نشاندهنده تعهد ما به نوآوری و حفظ رضایت مشتریان است.»
نظر شما در مورد این مطلب چیه؟
ارسال دیدگاه